Influencer Marketing

Meer water drinken, gezonder leven – dat is waar Qallo voor staat.

Use Case

Hoe overtuig je de juiste doelgroep om hun gezonde gewoonte te versterken? Qallo schakelde Double Daze in om een sterke influencer campagne op te zetten met relevante ambassadeurs die perfect bij hun merk passen.​Wij gingen op zoek naar een 20-tal content creators die authentiek konden vertellen over Qallo’s missie en hun product – een verfrissend poeder met extra vitaminen dat water nét dat tikkeltje beter maakt. De campagne liep via sponsored ads op Instagram en Facebook, én via de eigen kanalen van de ambassadeurs. Daarbij werd een promotie in de kijker gezet: een gratis drinkfles bij elke bestelling.​‍

Resultaat

Het resultaat? Een sterkere merkpositionering, verhoogde engagement en een opvallende groei in de verkoopcijfers via de website. Door de juiste influencers in te zetten, creëerden we niet alleen meer zichtbaarheid, maar ook échte conversie.​Ook op zoek naar de perfecte ambassadeurs voor jouw merk? Let’s talk!

Graag een offerte op maat?

Wil je graag meer weten? We denken graag met jullie mee en maken een voorstel op maat voor jullie op. Neem voor meer info contact met ons op via info@doubledaze.be

trouw ceremonie en ceremonie spreker
trouw ceremonie en ceremonie spreker
Influencer Marketing
Influencer Marketing